جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سوالات متداول تولید بج سینه

راهنمای جامع تولید بج سینه، از طراحی تا سفارش و تحویل

قدم اول ثبت سفارش

تولید بج سینه آسان تر از آن است که فکر می کنید!

  • چطور می توانم بج سینه سفارش دهم؟ شما می توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی، بج سینه خود را سفارش دهید. برای سفارش آنلاین، می‌توانید طرح و مشخصات مورد نظر خود را در وب سایت یا از طریق شبکه های اجتماعی مجموعه آپلود کرده و پس از تکمیل سفارش، بج سینه خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • حداقل تعداد سفارش بج سینه چقدر است؟ ما در رویال بَج هیچ محدودیتی در سفارش تعداد پلاک نداریم و شما از یک عدد تا بی نهایت می توانید ثبت سفارش داشته باشید.
  • قیمت بج سینه چقدر است؟ قیمت نشان ها به عوامل مختلفی مانند جنس، طرح، تعداد، ابعاد و پیچیدگی ساخت آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان ما در رویال بَج تماس گرفته و یا از طریق وب سایت یا شبکه های اجتماعی مجموعه استعلام قیمت بگیرید.
  • ذخیره سازی طرح بج سینه: طرحی که برای بج خود سفارش داده اید ذخیره می شود. بنابراین، هنگامی که نیاز به سفارش مجدد دارید، فرآیند بسیار ساده تر خواهد بود.
  • سفارش مجدد آسان: دیگر نیازی به طراحی مجدد پلاک سینه خود ندارید و می توانید به راحتی سفارش را با اطلاعات به روز شده ثبت کنید.
  • صرفه جویی در وقت: با ثبت نام، در زمان خود صرفه جویی می کنید، زیرا نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات خود در هر سفارش نخواهید داشت. 

ثبت نام در وب سایت ما فرآیندی آسان و رایگان است. پس از ثبت نام، از تمام مزایای یک حساب کاربری، از جمله ذخیره طرح بج سینه و سهولت در سفارش مجدد، بهره مند خواهید شد.

  • چطور می توانم از مدل ها و ابعاد طرح های عمومی بج سینه ها اطلاع پیدا کنم؟ شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات، بج سینه مورد نظر خود را انتخاب نموده و یا از طریق شبکه های اجتماعی مجموعه و تماس با کارشناسان ما از مدل های متنوع و قیمت آنها اطلاع کسب نمایید. 
  • آیا قیمت پلاک ها برای طرح های اختصاصی هم یکسان است؟ اگر بج سینه خود را از محصولات موجود یا یکی از قالب های از پیش طراحی شده ما را انتخاب کنید، قیمت نمایش داده شده قیمتی است که شما پرداخت خواهید کرد. همچنین می توانید با کمک تیم طراحی گرافیک مجرب ما، بج ها و پلاک های نام جذاب و اختصاصی را برای شما طراحی کنیم. که برای اطلاع از قیمت ها باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  • علت مناسب بودن قیمت بج سینه شما نسبت به سایر رقبا چیست؟ مبنای کار این فروشگاه، فروش محصولات بصورت کاملاً اینترنتی و حذف واسطه ها می باشد. ما با حذف هزینه های اضافی اجاره فروشگاه و پرسنل فروشنده توانستیم قیمت های خود را کاهش داده، و گام مفیدی در جهت رضایت مشتریان عزیزمان برداریم.
  • چقدر طول می کشد تا سفارش بج سینه من آماده شود؟ زمان آماده شدن پلاک ها به تعداد، طرح و پیچیدگی ساخت آن بستگی دارد. به طور کلی، برای سفارش‌های زیر 1000 عدد، بج سینه شما در عرض 3 تا 7 روز کاری آماده خواهد شد.

قدم دوم طراحی بج سینه

داشتن طرحی منحصر به فرد و متناسب با نیاز شما

  • آیا می توانم طرح دلخواه خود را برای بج سینه سفارش دهم؟ بله، شما می توانید طرح دلخواه خود را برای پلاک سینه سفارش دهید. ما در رویال بَج با استفاده از ماشین آلات چاپ و برش CNC توانایی تولید هرگونه پلاک با طرح دلخواه شما را داریم.کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • چگونه می توانم طرح بج سینه خود را برای شما ارسال کنم؟ شما می توانید پس از اطمینان پیدا کردن از صحیح بودن: اندازه، فرم برش، تراز بودن رنگ ها و موارد دیگر که در صفحه آموزش ارسال فایل ذکر شده، طرح خود را بصورت فایل PDF در سایت یا از طریق رسانه های اجتماعی مجموعه برای ما ارسال فرمایید.

  • چگونه می توانم یک طرح اختصاصی برای بج سینه داشته باشم؟ برای داشتن یک طرح اختصاصی و حرفه ای برای بج سینه، می توانید از خدمات تیم گرافیک و طراحی رویال بَج استفاده کنید. این تیم با سال ها تجربه در زمینه طراحی پلاک و نشان سینه، می تواند طرحی منحصر به فرد و متناسب با نیاز شما را ارائه دهد. کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • آیا امکان چاپ عکس بر روی بج سینه وجود دارد؟ بله، امکان چاپ عکس بر روی پلاک سینه نیز وجود دارد. البته باید توجه داشته باشید که کیفیت چاپ عکس به وضوح تصویر و نوع چاپ آن بستگی دارد. همچنین شما می توانید عکس پرسنل خود را با بهترین کیفیت روی اتیکت های پرسنلی سازمان خود چاپ نمایید.

همین امروز با سفارش بَج سینه‌های منحصر به فرد، هویت برند خود را ارتقا دهید و موفقیت خود را تضمین کنید.

تیم تخصصی طراحی و تولید نشان سینه ما همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می باشند…